Thursday, November 27, 2014

Shkolla ime


Serish ktheva te shkolla ime
Ku larg ne vite kam studjuar
Futur thelle une ne mendime
Shoh nje mimoze te lulezuar

Dhe po i kerkoj ne trotuar
Ato te brishtat hapat e mia
Kujtoj ketu nisa vitin e pare
Dhe sa kish nisur pak rinia

Shoh cdo gje dhe ndiej malle
Sot grua jam une me femij
Ne kete vend vij shum rralle
S'di pse m'u kujtove sot dhe ti

Shoke ne ishim ne nje bange
Sa te kujtohem une nuk e di
Jane vertet shume vite large
Dhe sot une s'di ku je as ti

Hyj ne klas ku kam mesuar
Me lot me mbushen mua syte
Provimesh shpesh kemi kopjuar
Ne bangen ku sot s'jam vet i dyte

Dhe i kujtoje te gjithe te klases
Shume malli sot per ta me mori
Oh ja dhe fshirsja e derrases
Sa here mesuesja jasht na nxorri

Me mall u ula sot ne kete oborr
Trotuarin tej po shoh me sy
Me duket se ti ma ben me dore
Edhe un kur te buzeqeshja ty

Lamtumire e dashur shkolla ime
deren po e mbylle une me ngadal
ketu lash vite dhe shume gezime
Dhe lashe ketu me mijra fjale

Koken ktheje une dhe lotoje
Serish do kthehem them pa ze
Dhe kjo mimoze ateher lulezoj
Dhe sot sa lule shoh ne te

Sot ndermend shoket une i solla
Dhe shoqet i solla gjithashtu
Kujtimesh rrugen une vazhdova
Vitet me te bukura po i le ketu


No comments:

Post a Comment