Monday, December 22, 2014

Sot

Asgjë s'më vjen më nga ty 
Çdo gjë ka ngrirë si dëborë
As nuk shihemi më me sy 
As takohemi me dore

Si akull u kthye dashuria
E ftohtë pa ndjenjë  pa jetë
E bëri punën e saj largësia
Fajtor jemi në vete
Numrin tënd fare e fshiva
Çdo gjë që ti më ke shkruar
Një ditë veten vetëm e ndjeva
Pluhuri harresës të ka mbuluar
Asgjë ska mbetur  mes nesh
As takime as puthje as prekje
Tradhtia të dyve po na qesh
Po ndahemi pa as një qef mbetje
Nëse ti për tjetër do vuash
Një tjetër do dua unë ska diskutim
As mua ti s'do më duash
Dhe ti për mua do jesh, mashtrim
Të them rrug e mbarë në jetën tënde
Po iki dhe unë pa shumë dëshirë
Do jesh tek unë mbas çdo ëndrre
Herë urrejtje e herë delir
Nëse të dy do të kujtohemi
Lumi jetes nuk kthehet më
Si të gjithë dhe ne do harrohemi
Nuk do jemi më asgjë .  


No comments:

Post a Comment