Saturday, December 27, 2014

Per ty

Per ty vendosa te shkruaj ca rrjeshta
Se te kam mik te shtrenjt
Ateher sa filluar kishte vjeshta 
Ti me ktheve prap ne jete
Braktisur nga fati veten e ndjeja
Braktisur kisha koh qe isha
Veten me shpres genjeja
Kerkoja ate qe me se kisha
Kur me gjete isha zog pa krah
Kisha harruar te fluturoja
Jeta per mua nuk pati gjynah
Un ditet pa jete i kaloja
Ti engjell sot je per mua
Me fale me shumë nga ç'kishe
Sot un them me shpirt te dua
Je atje ku duhet te ishe
Ti ke jeten tende e di
Un ne timen jam normal
Por shum her ne shum vende
Te falenderoj me shpirt pa fjal
Gjith jetes do te dua ne heshtje
Askund sdo flas per ty asnjeher
Dhe pse shum te tjer me pyesin me kureshtje
Ke njohur dike ndonjeher ?
Per ty i shkruajta keto rrjeshta
Se mik te kisha e te kam
Dhe pse gjethet pa pushim po hedh vjeshta
Unë zog pa krahë me nuk jam


No comments:

Post a Comment