Friday, November 14, 2014

Kur ti buzeqesh


  • Ti mos mendo per asgje tjeter
    Dhe pse i merzitur mund te jesh
    Harroje te lutem inatin e vjeter
    Me te bukurin shpirt ti buzeqesh

    Mos u be xheloz pse shoh diellin
    Ai kurr nuk eshte i bukur aq sa ty
    Ciltersia jote mua me fal qiellin

    Ti je e vetmja drit qe kam ne sy

    Dhe mos mendo per diten tjeter
    Me e bukur do te jete kur te vij
    Mes bukurise harroje inatin e vjeter
    Dhe i lumtur buzeqesh ti perseri

    Buzqeshja jote si ky fllad i lehte
    Cmendurisht me jep krah te fluturoj
    Jeta ime kete buzeqeshje do te kete
    Dhe un mrekullin pran teje do jetoj

    Dua pran meje si gjithnji te ndjej
    Trupin tende e dua te me japi jete
    Asgje sme ndan  te ty shpirtin e gjej
    Vec lumturi kjo jeta ime do te kete




No comments:

Post a Comment