Saturday, February 21, 2015

Pritem Nene

Ah imja nene si te kam a mbahesh E vetme shkallet kur i ngjit e zbret Prej mallit per mua shpesh ti qahesh Te premtoj o nene do t'kthehem shpejt Miqt me kan thene se ti o nene je tretur Rrugeve kerusur ecen ashtu ngadale E une ketej larg e veteme kam mbetur Me malle per ty do tretem deri ne varre Ah nene me thone s'e kur zbardh agimi Rrugen merr e vetme e zbret atje ne krua Me thone qe te ka humbur gjithe gezimi E shpesh duke qare henes i flet per mua Ah nene dhe une ketu ne toke te larget Ika per pak kohe dhe mbeta vite shume Atdheu me vjene si nje imazh i vaget Vec ti me shfaqesh endrrave ne gjume Ah nene eshte dimer ftohtit mos shetit S'e semuresh e ty s'ka kush te sherbej Te vetme ne dore te lame te perendite Derisa une te kthehem te vij e ty te gjej Ah o nene te lutem ti neteve mos qaj Une me shpirt te ndjej ne t'huajn vend Dhe merak per mua fare mos mbaje Vec kujdesu nene per shendetin tend Ah nene o Perendi per ty une sa po vuaj Ne gjunje dua t'ulem te puthe kemb e duar E nese nje cope leter ky shtet ketu s'ma jep Si zoge drejt teje une kam per t'fluturuar

No comments:

Post a Comment