Saturday, January 3, 2015

Nese ti me harron

Nese ti me harron un si zog pa krah do fluturoj ne kujtimet tona
nuk e di ne do te gjej aty apo ti ke fluturuar ne qiej te tjere
Ylberet e shpirtit tim qe lidhnin tendin shpirt jan shuar 
ne qiellin gri shpirti im i zhurshem do te ndejek kudo nese ti me harron
Nese ti me harron krahet e mi do shtrihen pafundsisht drejt qiellit
per tu lidhur me te largetit krahet e tu ne nje trup tjeter perqafuar
E un ashtu therras me ze te fort vetmine time te vetmen mike qe kam
nese ti me harron mos me kujto me jam kthyer ne nje gjethe pa frym pa ze
Nese ti me harron vendin e shpirtit le ta ze dikush tjeter
per mua mos pyet nese naten trupit tend i mungon i imi trup
Ashtu me le ne kujtime le te mbytem le te jem nga ty e harruar
nese ti me harron ti kurr sme ke njohur , une kurr nuk kam egzistuar


No comments:

Post a Comment