Tuesday, January 20, 2015

Kujtim i largët

Borë e ngricë në të largëtën Rusi
Tek ty jam nisur pa kuptuar
Se di si nje kujtim plot mall më erdhe ti 
Sot më lëndove në shpirt më ke turbulluar
U mbyllen kufinjt më kujtohet si sot
Të dy student me shpirt dashuruar
Ti më the nuk mundem të dua dot
në vendim tim kam për të fluturuar
Bota në kokë mu shemb në moment
Veten pa ty e mendova të humbur
Ne ishim dy të dashuruar student
Ne ishim bashkë aq të lumtur
Avionët drejt qiellit Rus fluturuan
Ti ike nga unë shum larg atë koh
Sot fotot në mur tek ty më çuan
Në këtë jetë dua dhe njëherë të shoh
Qielli gri në Rusi avioni ndaloi
Zemra ime të kërkon kaq me ngulm
Se di a do ta gjej më, ankthi më pushtoi
Atë studentin e Rusisë që e deshi aq shumë
Jemi thinjur jemi plakur koha ka vrapuar
Cdo gjë ka ndryshuar është e vërtetë
Me shpirt në dorë drejt teje kam fluturuar
Te shoh dhe njëherë në këtë jetë
Rusisë rrotull i rashë kudo në cdo vend
Stë gjeta dhe pse te kërkova kudo
Shkela me hapat e mi atje në vendin tend
Me lot në sy përshpërita Kurrë mos më harro
Sa zemra u ndanë në atë kohë
Sa dashuri u prenë në mes pa përfunduar
Sa lot me mëndjen time unë shohë
Vendosen qeveritë qe të mbetemi të harruar


No comments:

Post a Comment