Monday, March 30, 2015

Flas me henen

Harruar kesaj nate te bukur me hene
Buze detit une jam ulur e veshtroje
Ne shpirt kam aq shume per te thene
Qe vetem henes sonte dua tja tregoj

Ajo buzeqesh me mua me syte ulur
Dhe fytyr e saj ndrine te madhen bote
Une e shohe dhe buzeqesh e lumtur
Qe me henen e arte u bera mike sote

T'i tregoje une dua per ditet qe shkojne
Per kohen kur e bukur isha dikur femij
Per enderrat qe drejte henes vrapojne
Kur pyesja a jam e bukur edhe une si ti

T'i tregoje kur neteve ne rrinim deri vone
Kur mahnitur te plote henen kishim pare
Drejt saj vraponim kapur dore per dore
E kur shpeshe me kishe pare duke qare

T'i tregoje qe je large e sonte s'je me mua
Ne nje tjter vend dhe ti henen sheh njesoj
Large jemi vertete por kurre jo te harruar
Ndaj cdo gje henes une nise e po i tregoj

Ajo m'degjone me driten e saje te arte
E rrezet embel ka shtrire sonte mbi dete
I heshturi dete si vullkane duket i zjarrte
I pa funde horizontit i bukur dhe i qete

Hena ngrohte sonte dic'me tha ngadale
Anita mike ti shume ke per t'me treguar
Kaqe large s'mundem te degjoj cdo fjale
Ndaj rrugen sonte mbi det ta kam shtruar

No comments:

Post a Comment