Thursday, March 5, 2015

Dikur te kam takuar

Ti neteve vjen enderra ime e bardhe
Me flet nje gjuhe qe e kuptoj cuditerisht
Une si sonabul prej planetit tjeter ardhe
S'dija si me ty e lidhur jam shpirterisht

Une s'di kush je e s'di ku botes jeton
Di vetem se nje dite do t'takoj patjeter
Nese enderr eshte kjo tani me zgjon
Kujtimin per ty si i njohuri ime i vjeter

Do te pres ndonse asgje per ty nuk di
Ndjej se nje buzembremje do te takoj
S'me duhet fare nese me pret edhe ti
Une ligjet e ksaj bote sot do ti injoroj

Une adolishente e lumtur vertet jam
Asgje s'di per dashurine e per takimet
Di vece zemren vend te pritjes kam
Ku dashurite lindin dhe kurre harrimet

Sot te takova enderra ime shekullore
Dite gezimi e pa funde dua kjo te jete
Ashtu ne etere te kapur dore per dore
Dikur e bukur enderr dhe sot e vertet

No comments:

Post a Comment