Tuesday, March 24, 2015

Me dhuro nje buzeqeshje

Ne mundesh ti dhurome nje buzeqeshje
Qe thelle ne shpirtin tim drite te depertoj
Qe mes dhimbjes t'mos pranoj ne heshtje
Qe me ikjen tende per mua c'do gje mbaroi

Ne mundesh ti dhurome nje buzeqeshje
Kur une large njerezeve fatin tim te qaj
Kur t'pranoj se kam humbur ne heshtje
Kur edhe zotit ne gjunje t'i lutem pastaj

Ne mundesh ti dhurome nje buzeqeshje
Qe stinet t'shohe tek ndrrohen pa u ven re
Kur une te sheroj e vetme ashtu ne heshtje
Te pasherueshmen plage qe shpirtit tim i le

Ne mundesh ti dhurome nje buzeqeshje
Kur une fillin e kohes ta kem humbur
Kur ditet e trishta te kalojne ne heshtje
Dhe kur jeta themelet te mi kete tundur

Ne mundesh ti dhurome nje buzeqeshje
Qe une te fluturoj si zoge neper hapsire
Qe jetes t'mos i nenshtrohem ne heshtje
E t'mendoje s'e do t'vi nje dite me e mire

No comments:

Post a Comment