Wednesday, April 1, 2015

Zemer nene

Ah bire sonte te shkruaj nisa per ty
Ndjeva t'me mungoje ti kaq shume
Kjo mesnate larg teje me lote ne sy
Qe s'pushojne e me rrembejne si lume

Ah bire u ngrita mesnate e veshtrova
Krevatin ku i vetem flije mbetur boshe
Kur i vogel te perkundja sonte e kujtova
E perrallat qe s'mundesh t'i harroshe

Nen ze si atehere une fillova neper nate
Ato kenge qe dikur une embel ti kendoja
Kjo nate s'do t'ike e eshte pafund e gjate
Ndaj gjithe ditet me ty fillova ti kujtoja

Bire ne vend te huaj te shkoi femijeria
Ti cdo dite rritesh e po behesh burre
Sikur te mundsha me vrape do te vija
Te betohem une s'do te lodhesha kurre

Atje ne Gjermanine e larget eshte bore
E ketu pranvera erdhi me manushaqet
Kujtoje kur i kepusje e i mbaje ti ne dore
Kur vrapoje e te skuqeshin si molle faqet

Ty gjumi tani te ka zene bire e ka kohe
Por ti s'e di s'e une c'do nate rri zgjuar
Une thelle shpirtit te ndjeje e te shohe
Ty engjell perendie nga zoti vete bekuar

Cdo dite ti m'pyet nene si je ma thuaj
Kur zerin ta degjoj e lumtur une jame
Ate ze te brishte zemres thelle e ruaj
Dhe si drite per shpirtin une e kame

I malluar per shoket ti me pyet radhe
Une te gjith i njoh shpeshhere i takoj
Si atehere mengjesit sa kish zbardhe
Une serish e lumtur mes tyre te shikoj

Nata po bie bie dita qete po zbardhe
Bire sonte ti ne enrrat e tua je harruar
Kujtimet e tua ne shpirt kaluan radhe
Se nene jame e neteve per ty rri zgjuar

No comments:

Post a Comment