Friday, April 17, 2015

Fund Prilli Ishte


Ti u largove ate fund Prilli , bija ime ishte pranvere
Iku viti e erdhi serish Prilli e ti s'u ktheve asnjehere
Une s'degjova me per ty e me sy s'te pash me kurre
Ne dhe te huaj te kane pare dore per dore me nje burre
Une te kerkova bija ime, te kerkova ne gjithe boten
Shpirti im per here te pare une per ty mallkova token
Une neteve rri zgjuar e pres, nje lajm por s'vjen asgje
Kush te mori e ku te cuan, thuam ku e njohe bij ate
Ti femije si drita rritur, ai nje burre i madhe ne moshe
Dhimbjen qe une ndjej sonte, t'uroj kurre mos e provosh
Thuam ku je e pse nuk kthehesh, nenen tende ku e le
Per ca rroba u genjeve e sot asgjekundi gjurme ti s'ke
Ku je bije iku serish Prilli dhe dallandyshet s'po i shikoj
Celen lulet e mbushen parqet une mes tyre po te kerkoj
Bije ku je ty ku te cuan, thuam c'far bene me trupin tend
Te rrahen bij ti me thuaj, une po cemendem ne kete vend
Ku je bij o shpirti im, une zemer nene jam e me s'duroj
Kjo bote e eger si po me mbane une pa ty s'di te jetoje
A e mban mend moj bija ime kur ti buzeqeshje si femij
Shpirtin mbushur plot gezime, nene me thoje s'ka si ti
Bij thone rrugeve t'kane pare, prostitute t'kan vene emer
Ti ishe drite e shtepise tone, sot ta humben emrin femer
Dhe iku nata bija ime, ti ne shtepi as sonte jo su ktheve
Bote e mbushur me mashtrime, o bije ti pse u genjeve
Dhe do t'pres neteve te pragu, se jam nene e s'duroj dot
Bije s'harrohet kurre gjaku, do t'kerkoje ne gjithe kete bote
Nese kurre s'do munde te vishe , shpirtin do le nje amanet
Engjell do t'kthehem bij ta dish, prej shpirtit tim do t'jap jete

No comments:

Post a Comment