Tuesday, October 14, 2014

Me kot pres....

Ne nje statcion treni udhetaresh pres ulur aty kam kohe 
ne kete turme kalimtaresh kerkoj me sy ate qe me se shoh.
Si kam ndjere stinet kur u nderruan shiun kur ra dhe pranveren kur shkoi me mijra njerez para meje kaluan
vec prania jote me mungoi.
I vetem i kerrusur tek ky mur 
cigaren rindez i pashpres ne kete statcion u ndam dikur  
sot un burr me thinja perseri po pres.

Qe sdo vish kete e kam kuptuar 
rikthehem e me malle rri e te pres
sa trena kane ikur pa ndaluar
dhimbshem pyet veten kete mengjes
Me njohin udhetaret dhe mua ,
me sy i kam percjell ngahera me kohen me fort po te dua ,
dhe snjoha kurr me te tjera 
Ste pres me e kam vendosur, 
skam kohe me per te pritur nga lodhja nervat me jan tendosur ,.
me kohe u plaka pa e ditur .
Po iki te mos me shohi askush , 
me ne fund sot te braktisa 
dhe po te kthehesh po te duash , 
nuk filloj dot atje ku e nisa.

Nga statcioni me dore pershendes 
i trishtuar me kot kuptohet tani po iki me spo te pres , 
dhe pritja e gjate me sdurohet.

Ne rruge ku i humbi dhe vlera
si nje pikture qe me nuk cmohet 
me dhimbje me ne fund kuptova
jeta per askend kot nuk cohet.

No comments:

Post a Comment