Sunday, June 28, 2015

I pasur ne shpirt

Shpesh te ajo shtepi me deren e pa lyer
Nje fukara shoh qe rri pas saj mbeshtetur
Kepucet e vjetra kohe e Luli vocerr shqyer 
E veshtrimin e lodhur drejt horizontit tretur
Dhe nje dite ndalova ti flas per shoqeri
Aty mbeshtetur mbas dere ula une me te
U habit e zgjati nje bisht cigare te grisur
Kete kam si i zene ne faj e tjeter asgje
Mu dridh trupi tek shihja syt e heshtur blu
Si det i trazuar nga lodhja e nga dhimbja
Sikur botes i fliste o bote jam serish ketu
Dhe disa dite e trokiste pragut Krishtlindja
Ju luta bije zotit nje dite me shpirt vertet
Aspak per para per pasuri betohem aspak
Doja vetem nje deshire sa frym marr ne jete
Ne krahet enderrash te fluturoj botes larg
Nese te gjitha ditet me shkuan mjeruar ne jete
Askush nuk mendoj asnjehere kurre per mua
Doja nje deshire te bukur nje deshire te vertet
Te fluturoj globit ne vendet qe shpirtit une i dua
Se jeta bije eshte e shtrenjte esht e cmuar
Dhe pse kur larg gezimit te jetes ke mbetur
Ska gje nga bota e nga njerzit une jam harruar
Dhe pse vitet kaluan te ky ndryshk mbeshetur
Une doren ja shtrengova men dhimbsurifemije
Dhe qava per kohen e rende qe ka ardhur
Do doja o mik nje dite e bukur per ty te vije
Ndaj zotit ju luta mengjezit duke zbardhur
E turp me erdhi nga parfumi Versace hedhur
Ti rrotull mendjesd me erdhe ne ate dere
Mu kujtua bishti i cigares grisur e dredhur
Si merr frym o bote me njerez kaq te mjere


No comments:

Post a Comment