Sunday, January 22, 2017

Kërkoj falje

Falje të kërkoj ty poezia ime
Rreshtave në vite keqshkruar
Dëshira për t'largëtat kujtime
Vargje që jetojnë të zemëruar
Falje lexuesve kudo në botë
Copëza jete m'kushtuan mua
Lodhur ditës a hënës së plotë
Sot faljen e tyre shumë e dua
Falje pëllumbit t'bardhë se ai
Guiste me gjuhë të pakuptuar
Me pendët e buta si për cudi
Orës kur dielli kish perënduar
Falje oxhakut ku drurët tret flaka
Letrave djegur dhimbjes në të
Egos për mos kthime mbrapa
Hirit të harrimit mbi cdo gjë
Falje nënës vitesh ne sa larg
Mallëngjyer lexon t'miat poezi
Lotëve brilant e zemrës pak
Yjeve që më dhuruan miqësi
Falje t'kerkoj unë ty me zemër
Poezive kushtuar mbetur anonim
Ndrojtjes pa shkruar tëndin emër
Muzës perëndimeve gjer në agim
Falje parkut qilim shtruar vjeshta
Paqe mes gjethesh kam kërkuar
 Zogjt e dimrit këndonin në rreshta
Falje pemëve me borën ngarkuar
Tani jam e qetë si nje re e bardhë
Endrrave t'harrohem dua ndër netë
Zemrën dëgjomani si kurr më parë
Me shpirt ju dua si do vec një poet

No comments:

Post a Comment