Sunday, May 24, 2015

Dimer ish ne Central Park


Fund dimri ishte e sot m'kujtohet Central Park
Troku i kalit e bore binte e une te ndiqja me sy
Ajo e bukura karroce te mori bardhesise larg 
Ngrire qiellit mbeti dora e fjalet qe s'ti thash ty
Dhe a t'kujtohet miku im si u ndam ne aq ftohte
As puthje e fjale te bukura c'do gje ishte e kote
Edhe kali ndjehu dhimbje atje ne Central Parke
Per shpirtrat tane e dashurine e merguar larg
A te kujtohet dashuria ime kali i menduar ecte
E zhgenjimit c'do gje syve vertet ty te humbiste
Koken pas jo s'e ktheve thuam pse dashuria ime
E urrejtjes veten genjeve s'do kete me pendime
Sot e blerte erdhi pranvera ketu ne Central Park
E une pres si atehere por ditet ketu jane ndryshe
Gjithe rinia harruar puthjesh duken qe nga large
Lumturie mbushur karrocat e qiellit dallandyshe


No comments:

Post a Comment