Wednesday, November 11, 2015

I dashur mik!


I dashur mik! Mik emrin ta kam venë
Mbas shumë kohësh përsëri të kujtova
Ndoshta ca fjalë lamë dikur pa thënë 
A ndoshta mallit unë prap u gjunjëzova
Ngrysur letrën time do ta lexosh e di
Nga ajo tjetra do përpiqesh ta fshehësh
C`do rresht do e shohësh serioz me habi
Gabimet e rinisë mua ti do t`mi hedhësh
Do nxitosh në dhomën tënde i trishtuar
Rrëmon me duar në atë sirtar të vjetër
Viteve kujtimet janë zverdhur e harruar
Dhe pse ti ke ruajtur cdo timen letër
Mos u tremb nga letra ime ti sot aspak
Inatin e dikurshëm unë e kam, harruar
Ajo dashuri më dhemb akoma këtu larg
Mbrëmjes fshehurazi ta kam shkruar
Mos më mbaj inat është kohe e shkuar
Letrat e mia netëve lexoi ti më shpesh
Në foto unë një adoleshente dashuruar
Me dy gërsheta bukur ty të buzëqesh
Ajo tjetra carcafëve pret pergjumur
Për mua s`degjoi asnjëherë kurrë
Në krah vite me ty gjatë dashuruar
Puth cdo nate atë të lumturin burrë
Me fal që gjumin sot ta prisha më fal
Por dhe unë me hënën fola kaq gjatë
Dy pika lot më rrodhën syve ngadal
Ndaj te shkruajta k`të letër në mesnat
Si tren ka ecur koha cudi sa shpejt
Dy njerëz të largët botës mbetëm e di
Eshtë harruar ajo vajza me gërshet
Ai djali i klases nuk humbi për cudi
Letrën e mbylla pa fjalë dashurie
S`munda ti shkruaj për dreq pata frikë
Dimrit kur bora maleve t`filloi të bie
S`të shkruaj i dashur por thjesht Mik 


No comments:

Post a Comment