Tuesday, August 11, 2015

Ajo dite larg teje nene

Ah nene po te shkruaj te fundit leter
Dhe nje diell kujtimesh pikturuar kam
Ky mall per ty s'me le ne boten tjeter 
Se shpirte ndezur atje tek ti une jam
E dashur nene kjo dite me gjeti larg
E frike ndjeva se s'mundem me te vij
Gjethja e pare kur te bjere mbi prag
Puthja ime eshte me mall nisur te ti
O nene une s'di me pare cte shkruaj
Se shpirti nenes dhimbje sduron e di
Lajmi i trisht i semundjes qe po vuaj
Rastesisht e mesova nje cmenduri
E shtrenjta nene une s'dua ti te vuash
Ti te lumtur me rrite me aq mundime
Sa here mallin lotesh ti do te shuash
Rrobat puthmi atje lene dhomes time
Nene mbushur me mall para ca ditesh
Me sy pikturova rrugen drejt shtepise
Mu be te shihja gjithcka me mall vitesh
Te bukurin oborr dhe pemen e qershise
Ah dhe sot ta bleva ate fustanin e bukur
Si ai qe me kerkove shume vite me par
Diten kur une te shkoj vishe ti e lumtur
Si lule ti te jesh dhe s'dua asnje te qare
O nene sot semundja po me tret ngadal
Zbehur ne fytyr jam e ne trup jam tretur
Frike kam se s'do ta them te fundit fjale
Frike nene se pak dite me kane mbetur
Kurr mos qaj nene e uroj te jetosh gjate
E ditet e mia une me shpirt nene ty ti fal
Malli kur t'mundoi ty e vetme neper nate
Me shpirtin tim fole ulur n'preher ngadal
E kur ti shohesh beju t'fala miqeve te mi
Per ata me shpirt une po le nje amanet
Prane teje nje dite t'me sjellin ne shqiperi
Nene, toka ime une trupin dua t'ma trete

No comments:

Post a Comment