Wednesday, November 22, 2017

Të mbetesh njeri

Sa herë në zemër fort ti ke qëlluar
Emrin s`ta them Njeri por shkëmb
Sa herë në tokë ty të kanë rrëzuar 
Aq ti je ngritur me shpirt në dhëmb
Sa herë ti t'ardhmen ke shpresuar
Më të bukur ditë e nesërme se sot
Shekujsh je lodhur tretur dobësuar
Prite të ndryshoj por gjithë më kot
I fortë paske qëlluar njësoj si hekur
Ti i vetmi kuptim botës që kur linde
Të zhdukin duan të duan të vdekur
Por ti mbi urrejtjen, më lart u ngjite
Të vranë njeri nuk lanë gjë pa t'berë
Rrugëve të hodhën ty si të pavlerë
Por ti linde e rilinde pafund të tërë
Botës ti shpërndave breza të tjerë
Ti mbete i gjallë mbijetove për cudi
Se ti je me i fort se shkëmb e hekur
Kësaj kohe t'egër edhe unë jam si ti
Ringjallem kur kujtojnë se kam vdekur

No comments:

Post a Comment